همه چیز درباره ی ...

روزت مبارک

1398/1/13 17:59
نویسنده : سیدمجید نظام
214 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

دخترم سحر
بخند
با تمام وجود بخند و شاد باش
امروز روز توست.
نمی دانم روزت را تبریک بگویم یا نه؟
در این دنیا که حتی من
منی که هر روز و ساعت کنار تو هستم هم گاهی از درکت عاجزم
تا چه رسد به غریبه تر ها
روز جهانی اتیسم تبریک دارد آیا؟
ولی بگذار این گونه بیندیشیم
امروز روز توست
مال خود خودت
امروز دنیا مال توست
اصلا هر روز دنیا مال توست
پس شاد باش
سحر
می دانی که لبخندی از تو باغی از شادیست برای من؟
می دانی که قهقهه ی بی تکلفت دنیایم را شاد می کند؟
دخترم
بر من ببخش بی طاقتی گاهگاهم را
بر من ببخش فریادهای گاهگاهم را
به دل نگیر و حلالم کن
بگذار به حساب ناتوانیم
سحر
خدای مهربان، در این دنیا بندگان خوبی دارد که دنیا را فقط برای خودشان نمی خواهند.
پس تا خدا هست و بندگانی اینچنین دارد غمگین نباش
از خدای مهربان بهترینها را برای تو و همه ی کودکان اتیسم خواستارم.
دخترم سحر
بخند
امروز روز توست
روزت مبارک

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

بابا مجتبیبابا مجتبی
17 فروردین 99 18:04
فداش بشم من 😍😍😘😘⁦❤️⁩⁦❤️⁩🌹🌹
مامان زهرهمامان زهره
17 فروردین 99 18:04
عزیز دلمم سحرم 😍😍